2011. szeptember 20., kedd

Eladó egy lila virágos kismama tunika! - Jelenlegi ára: 1 190 Ft

Eladó egy lila virágos kismama tunika!
 Ez a kismama tunika gyönyörű, folt-,  és bolyhosodás mentes állapotban van!
Szeretek változatosan öltözködni, ezért ez a tunika is mindössze néhányszor volt rajtam.
Anyaga nagyon rugalmas, így 6 hetes kortól akár az áldott állapot végéig is hordható.
Én nagyon szerettem a varázslatos színei és a kellemes tapintású anyaga miatt.
Szép élénkek a színei, de ez a fotó nem igazán adja vissza.  
Nagyon szerettem, s nagyon vigyáztam rá; remélem, legalább ilyen jó helyre kerül majd: ).
Méretei:
Derékbőség:  37 cm x 2 (rugalmas anyaga miatt nyúlik még 50 cm x 2-ig)
Mellbőség: 40 cm x 2 (de itt is rugalmasJ)
Hossza: 60 cm
Kérlek, hogy a megnyert aukció után 3 NAPON BELÜL vedd fel velem a kapcsolatot.
Fizetni BANKI ÁTUTALÁSSAL tudsz..
Személyes találkozót nem tudok vállalni.
A terméket - a vételár beérkezése után - 1-3 napon belül AJÁNLOTT küldeményként postázom a Magyar Posta mindenkori díjszabása szerint (a fent megjelölt postaköltség csak saccolt, további pontosítást igényel).
Kérlek, csak akkor licitálj, ha komolyan gondolod a vásárlást és elfogadod a fent leírtakat! Licitet nem törlök.
A ruhákat lehetőség szerint mosva, vasalva küldöm, füst-, ill.  állatszőrmentes lakásból.
Nézz szét a többi termékem között is!


Jelenlegi ára: 1 190 Ft

Az aukció vége: 2011-09-30 16:00
. Eladó egy lila virágos kismama tunika! - Jelenlegi ára: 1 190 Ft