2011. szeptember 17., szombat

Tigris mintás nagyon szép ágytakaró - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Szia !
Köszöntelek az oldalamon. Örülök, hogy benéztél.
Szekrény ürítést tartottam a csemetéimnél és nálam, nagyon sok mindent hasznos dolgot találtam ami másnak is jól jöhet. Mi már kinőttük , nem használjuk őket. Minden darabra nagyon vigyáztunk. Szóval nem leharcolt darabok. Fotózás közben mindegyiket átnéztem, folt , szakadás, törés mentesek. Ha netán nem vettem észre valamit akkor kérlek szól és megbeszéljük. Kérdezz bátran.
Ezen az aukción egy új csomagolás nélküli 200*180-as ágytakaróra licitálhatsz. (Megvettem de aztán nem használtuk. "Jó drága volt")Nagyon szép , jó meleg s puha(Télen akár még plusz takaróként is használhatod) .
Postázom is!



Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-28 11:30
. Tigris mintás nagyon szép ágytakaró - Jelenlegi ára: 2 000 Ft